logo
BLIK

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikacje mKBS:

 

 

Czym jest BLIK w Krakowskim Banku Spółdzielczym?

Chyba każdemu z nas zdarzyło się zapomnieć portfela, a jak bolesne jest to doświadczenie, przekonujemy się przy pierwszej próbie zapłacenia za cokolwiek. Z telefonem jest inaczej. Bez niego większość z nas nie ruszy się z domu, a BLIK w bankowej aplikacji mobilnej chroni nas od takich niespodzianek.

Wygodna alternatywa

BLIK w KBS uwalnia Cię od konieczności posiadania karty czy gotówki, bo dzięki niemu za pomocą własnego smartfona zapłacisz w sklepie, Internecie i wypłacisz gotówkę z bankomatów oznaczonych logo BLIK.

 

Dlaczego BLIK?

Jak zacząć korzystać z BLIKA?

Płatności BLIKIEM na co dzień

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Najczęściej zadawane pytania

 

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź

Pożyczka
hipoteczna

Sprawdź

Promocja „Prosta”
bez dodatkowych wymogów

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.