logo
Bezpieczeństwo przede wszystkim

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

  • Korzystanie z publicznych sieci Wi-Fi może być ryzykowne szczególnie podczas wykonywania transakcji finansowych. Jeśli to możliwe, korzystaj z zaufanej, prywatnej sieci.
  • Unikaj nieznanych źródeł lub aplikacji, które wydają się podejrzane.
  • Pobieraj aplikację mKBS wyłącznie ze Sklepu Play lub App Store.
  • Upewnij się, że Twoje urządzenie mobilne jest zabezpieczone przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem: regularnie aktualizuj system operacyjny i aplikacje.
  • Zawsze korzystaj z blokady ekranu na swoim smartfonie. W ten sposób, nawet jeśli ktoś uzyska dostęp do Twojego telefonu, nie będzie mógł użyć Twojej aplikacji mobilnej.
  • Stosuj dwuskładnikowe uwierzytelnianie swoich kont społecznościowych. Zdarza się, że oszuści przejmują konta innych osób, bądź więc czujny.
  • Nigdy nie udostępniaj swojego kodu BLIK osobom trzecim, także w odpowiedzi na wiadomości e-mail nieznanego pochodzenia, wiadomości sms, z komunikatorów internetowych lub połączenia telefoniczne, nawet jeśli wydają się one pochodzić od Twojego Banku.
  • Kiedy ktoś znajomy prosi Cię o podanie kodu BLIK, zweryfikuj jego tożsamość (np. telefonicznie).
  • Sprawdź dane wykonywanej transakcji BLIK przed jej potwierdzeniem PINem do aplikacji mKBS, ponieważ transakcja jest natychmiast realizowana i nie można jej anulować po potwierdzeniu.
  • Sprawdzaj transakcje i historię rachunku. Jeśli zauważysz transakcję, która budzi Twoje wątpliwości, bezzwłocznie skontaktuj się z Bankiem - zadzwoń pod numer 801 151 101.

 

Przejdź do strony „BLIK”

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.