logo
Bezpieczeństwo przede wszystkim

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

  • Korzystanie z publicznych sieci Wi-Fi może być ryzykowne szczególnie podczas wykonywania transakcji finansowych. Jeśli to możliwe, korzystaj z zaufanej, prywatnej sieci.
  • Unikaj nieznanych źródeł lub aplikacji, które wydają się podejrzane.
  • Pobieraj aplikację mKBS wyłącznie ze Sklepu Play lub App Store.
  • Upewnij się, że Twoje urządzenie mobilne jest zabezpieczone przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem: regularnie aktualizuj system operacyjny i aplikacje.
  • Zawsze korzystaj z blokady ekranu na swoim smartfonie. W ten sposób, nawet jeśli ktoś uzyska dostęp do Twojego telefonu, nie będzie mógł użyć Twojej aplikacji mobilnej.
  • Stosuj dwuskładnikowe uwierzytelnianie swoich kont społecznościowych. Zdarza się, że oszuści przejmują konta innych osób, bądź więc czujny.
  • Nigdy nie udostępniaj swojego kodu BLIK osobom trzecim, także w odpowiedzi na wiadomości e-mail nieznanego pochodzenia, wiadomości sms, z komunikatorów internetowych lub połączenia telefoniczne, nawet jeśli wydają się one pochodzić od Twojego Banku.
  • Kiedy ktoś znajomy prosi Cię o podanie kodu BLIK, zweryfikuj jego tożsamość (np. telefonicznie).
  • Sprawdź dane wykonywanej transakcji BLIK przed jej potwierdzeniem PINem do aplikacji mKBS, ponieważ transakcja jest natychmiast realizowana i nie można jej anulować po potwierdzeniu.
  • Sprawdzaj transakcje i historię rachunku. Jeśli zauważysz transakcję, która budzi Twoje wątpliwości, bezzwłocznie skontaktuj się z Bankiem - zadzwoń pod numer 801 151 101.

 

Przejdź do strony „BLIK”

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Konkurs SKO 

 

Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.