logo
Dlaczego BLIK?

Bezpieczeństwo, szybkość działania, łatwość i powszechność użytkowania sprawiły, że BLIK stał się liderem na rynku mobilnych usług płatniczych w Polsce.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo transakcji jest priorytetem.

  • Dostępu do Twojej aplikacji mobilnej chroni PIN lub zabezpieczenie biometryczne.
  • Ty decydujesz, czy chcesz korzystać z BLIKA, aktywując go na swoim urządzeniu mobilnym i możesz go wyłączyć kiedy chcesz, a potem ponownie aktywować.
  • Kod BLIK jest jednorazowy i ważny tylko 2 minuty, a transakcję BLIK zatwierdzasz PINem do aplikacji mobilnej.
  • Sam określasz wysokość dziennego limitu transakcji, w ramach maksymalnego dziennego limitu określonego przez Bank.
  • Aplikacja mobilna automatycznie wyloguje Cię po 5 minutach bezczynności.

Brak opłat przy zakupach

  • W Banku nie płacisz za usługę BLIK i jej wykorzystanie przy płatnościach w sklepach internetowych i stacjonarnych.
  • Bez opłat wypłacisz gotówkę w części bankomatów, które są oznaczone logo BLIK, zgodnie z warunkami „Taryfy prowizji i opłat KBS dla klientów indywidualnych”.
  • Niektóre płatności elektroniczne wykonane BLIKIEM (np. za rachunki, faktury) mogą być związane z dodatkowym kosztem niezależnym od Banku. Dlatego wcześniej poznaj warunki takiej płatności u swojego sprzedawcy.

 

Przejdź do strony „BLIK”

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.