logo
Karty debetowe Visa dla rachunków

Możesz dostać Kartę Visa do swojego rachunku (oprócz konta pomocniczego EFEKT). Karta może zostać wydana także innej osobie – jeśli złożysz taki wniosek.

Nasze karty:

  • pozwalają płacić w sklepach i przez internet,
  • działają 24/7,
  • umożliwiają szybkie płatności zbliżeniowe,
  • dają dostęp do gotówki w ponad 5 000 bankomatów w Polsce,
  • pozwalają wypłacać gotówkę przy zakupach w sklepie (usługa Cash back – jeśli terminal to obsługuje).

Jakie karty oferujemy?
Visa Classic (niespersonalizowana) – do kont: Standard, Senior, Student, Debiut, VIP.


Visa Business – do kont firmowych.

Karta Visa to prosty i nowoczesny sposób na korzystanie z Twoich pieniędzy – działa na całym świecie i możesz jej używać na co dzień.


Co daje Ci karta Visa?

  • płacisz w sklepach i punktach usługowych,
  • wypłacasz gotówkę z bankomatów z logo Visa i z bankomatów KBS,
  • wypłacasz gotówkę bez opłat w wybranych bankomatach,
  • płacisz przez internet.
     

Dodatkowo:

  • możesz sprawdzić stan konta w bankomacie KBS lub innych z taką opcją,
  • razem z bankiem ustalisz limit wydatków i wypłat,
  • karta jest bezpieczna – masz PIN, a także pakiet ubezpieczeń,
  • działa przez całą dobę – 24/7.

 

Najczęściej zadawane pytania

  1. Gdzie możesz płacić kartą Visa?
    Twoja karta Visa działa na całym świecie. Możesz nią płacić wszędzie tam, gdzie widzisz logo VISA.
  2.  Co to jest PIN?
    Osobisty kod – 4 cyfry, które są powiązane z kartą.
    Wpisujesz go, gdy wypłacasz gotówkę z bankomatu lub płacisz kartą.
    PIN znasz tylko Ty – nie jest zapisany na karcie ani w banku.
  3. Jak zastrzec kartę?
  • telefonicznie pod numerem Infolinii (czynna 24h/7): 12 428 62 00, 12 428 62 36, 12 422 09 26, 12 422 82 45, 12 357 60 31 lub 801 151 101,
  • telefonicznie pod ogólnopolskim numerem do zastrzegania kart 828 828 828, który jest czynny całodobowo 7 dni w tygodniu. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie  www.zastrzegam.pl,
  • podczas wizyty w naszej placówce w godzinach jej pracy.
  1. Co mam zrobić, jeśli na rachunku karty jest transakcja, której nie dokonałem?
    W pierwszej kolejności zastrzeż swoją kartę.
    W kolejnym kroku możesz złożyć reklamację (osobiście lub przez pełnomocnika):
  • na piśmie – w każdej naszej placówce; przesyłką pocztową na nasz adres: ul. Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków lub na adres dowolnej naszej placówki; na nasz adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-51785-84568-EDGRR-27,
  • ustnie - telefonicznie pod numerem Infolinii: 12 428 62 00, 12 428 62 36, 12 422 09 26, 12 422 82 45, 12 357 60 31 oraz 801 151 101 lub do protokołu podczas wizyty w naszej placówce,
  • przez internet – wypełnij formularz na stronie:  www.kbsbank.com.pl/reklamacje.
    Pamiętaj, że złożenie reklamacji nie powoduje zastrzeżenia Twojej karty.
  1. Do kiedy moja karta Visa jest ważna?

Sprawdź datę „VALID THRU” na karcie – Karta jest ważna do ostatniego dnia miesiąca umieszczonego na karcie, np. data 09/27 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca września 2027 r..

  1. Nie chcesz nowej karty po zakończeniu ważności?

Zgłoś to w banku co najmniej 30 dni przed upływem ważności.

  1. Jak rozliczane są transakcje zagraniczne dokonane kartą?

Płatności w innej walucie są przeliczane na złotówki (PLN) według kursu Visa.
Sprawdź kurs na stronie: www.visa.pl – wpisz „kalkulator walutowy”.

  1.   Najważniejsze porady dla posiadaczy kart Krakowskiego Banku Spółdzielczego.
    Jak bezpiecznie korzystać z karty Visa – pamiętaj o tych zasadach:
    • Dostałeś PIN pocztą? Sprawdź, czy koperta nie jest otwarta. Jeśli coś jest nie tak – zgłoś to do banku.
    • Podpisz kartę od razu i przechowuj ją w bezpiecznym miejscu.
    • Nie noś PIN-u razem z kartą i nigdzie go nie zapisuj. Zapamiętaj go i nie udostępniaj nikomu.
    • Zawsze sprawdzaj kwotę przed zatwierdzeniem płatności lub podpisaniem.
    • Nie korzystaj z pomocy nieznajomych przy bankomacie.
    • Zabieraj potwierdzenia płatności – ze sklepu i z bankomatu.
    • Nie przechowuj karty w pobliżu urządzeń elektronicznych (np. telefonów czy laptopów) – może się uszkodzić.

     

 

 

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45, 12 357 60 31

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.