Możesz dostać Kartę Visa do swojego rachunku (oprócz konta pomocniczego EFEKT). Karta może zostać wydana także innej osobie – jeśli złożysz taki wniosek.
Nasze karty:
- pozwalają płacić w sklepach i przez internet,
- działają 24/7,
- umożliwiają szybkie płatności zbliżeniowe,
- dają dostęp do gotówki w ponad 5 000 bankomatów w Polsce,
- pozwalają wypłacać gotówkę przy zakupach w sklepie (usługa Cash back – jeśli terminal to obsługuje).
Jakie karty oferujemy?
Visa Classic (niespersonalizowana) – do kont: Standard, Senior, Student, Debiut, VIP.

Visa Business – do kont firmowych.

Karta Visa to prosty i nowoczesny sposób na korzystanie z Twoich pieniędzy – działa na całym świecie i możesz jej używać na co dzień.
Co daje Ci karta Visa?
- płacisz w sklepach i punktach usługowych,
- wypłacasz gotówkę z bankomatów z logo Visa i z bankomatów KBS,
- wypłacasz gotówkę bez opłat w wybranych bankomatach,
- płacisz przez internet.
Dodatkowo:
- możesz sprawdzić stan konta w bankomacie KBS lub innych z taką opcją,
- razem z bankiem ustalisz limit wydatków i wypłat,
- karta jest bezpieczna – masz PIN, a także pakiet ubezpieczeń,
- działa przez całą dobę – 24/7.
Najczęściej zadawane pytania
- Gdzie możesz płacić kartą Visa?
Twoja karta Visa działa na całym świecie. Możesz nią płacić wszędzie tam, gdzie widzisz logo VISA. - Co to jest PIN?
Osobisty kod – 4 cyfry, które są powiązane z kartą.
Wpisujesz go, gdy wypłacasz gotówkę z bankomatu lub płacisz kartą.
PIN znasz tylko Ty – nie jest zapisany na karcie ani w banku. - Jak zastrzec kartę?
- telefonicznie pod numerem Infolinii (czynna 24h/7): 12 428 62 00, 12 428 62 36, 12 422 09 26, 12 422 82 45, 12 357 60 31 lub 801 151 101,
- telefonicznie pod ogólnopolskim numerem do zastrzegania kart 828 828 828, który jest czynny całodobowo 7 dni w tygodniu. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie www.zastrzegam.pl,
- podczas wizyty w naszej placówce w godzinach jej pracy.
- Co mam zrobić, jeśli na rachunku karty jest transakcja, której nie dokonałem?
W pierwszej kolejności zastrzeż swoją kartę. W kolejnym kroku możesz złożyć reklamację (osobiście lub przez pełnomocnika):
- na piśmie – w każdej naszej placówce; przesyłką pocztową na nasz adres: ul. Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków lub na adres dowolnej naszej placówki; na nasz adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-51785-84568-EDGRR-27,
- ustnie - telefonicznie pod numerem Infolinii: 12 428 62 00, 12 428 62 36, 12 422 09 26, 12 422 82 45, 12 357 60 31 oraz 801 151 101 lub do protokołu podczas wizyty w naszej placówce,
- przez internet – wypełnij formularz na stronie: www.kbsbank.com.pl/reklamacje.
Pamiętaj, że złożenie reklamacji nie powoduje zastrzeżenia Twojej karty.
- Do kiedy moja karta Visa jest ważna?
Sprawdź datę „VALID THRU” na karcie – Karta jest ważna do ostatniego dnia miesiąca umieszczonego na karcie, np. data 09/27 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca września 2027 r..
- Nie chcesz nowej karty po zakończeniu ważności?
Zgłoś to w banku co najmniej 30 dni przed upływem ważności.
- Jak rozliczane są transakcje zagraniczne dokonane kartą?
Płatności w innej walucie są przeliczane na złotówki (PLN) według kursu Visa.
Sprawdź kurs na stronie: www.visa.pl – wpisz „kalkulator walutowy”.
- Najważniejsze porady dla posiadaczy kart Krakowskiego Banku Spółdzielczego.
Jak bezpiecznie korzystać z karty Visa – pamiętaj o tych zasadach:
• Dostałeś PIN pocztą? Sprawdź, czy koperta nie jest otwarta. Jeśli coś jest nie tak – zgłoś to do banku.
• Podpisz kartę od razu i przechowuj ją w bezpiecznym miejscu.
• Nie noś PIN-u razem z kartą i nigdzie go nie zapisuj. Zapamiętaj go i nie udostępniaj nikomu.
• Zawsze sprawdzaj kwotę przed zatwierdzeniem płatności lub podpisaniem.
• Nie korzystaj z pomocy nieznajomych przy bankomacie.
• Zabieraj potwierdzenia płatności – ze sklepu i z bankomatu.
• Nie przechowuj karty w pobliżu urządzeń elektronicznych (np. telefonów czy laptopów) – może się uszkodzić.
