logo
Karty debetowe VISA dla rachunków

Posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków rozliczeniowych (z wyłączeniem rachunków pomocniczych EFEKT) prowadzonych w walucie PLN, Krakowski Bank Spółdzielczy oferuje wydanie karty płatniczej (VISA). Na wniosek posiadacza rachunku, karta może zostać wydana także innej osobie.

Karta Debetowa VISA Electron Standard i Senior


Karta wyposażona w najnowsze funkcjonalności i zabezpieczenia - można nią płacić w sklepie, Internecie, bezstykowo. Daje swojemu posiadaczowi całodobowy dostęp do pieniędzy, bez zbędnego stania w kolejce do okienka kasowego. Dzięki usłudze Cash Back możną nią dokonywać wypłaty gotówki ze swojego konta podczas transakcji płatniczych w terminalach POS (jeśli terminal płatniczy posiada taką funkcjonalność). Dzięki temu udogodnieniu chcemy aby nasi klienci mieli cały czas poczucie nieskrępowanego dostępu do swoich środków oraz aby nie musieli przy sobie nosić zbędnej gotówki, narażając się w ten sposób na jej utratę.

Karta Debetowa VISA Electron Debiut i Student


Karta dla młodzieży uczącej się i studiującej. Dzięki tej karcie posiadacz ma dostęp do swoich środków 24h/7! Kartą tą zapłacić można wszędzie w terminalu POS, w Internecie. Kupując drobne przedmioty możesz płacić za nie błyskawicznie - bezstykowo! Dodatkowo jeżeli zaistnieje potrzeba wypłaty gotówki można to zrobić podczas płatności w sklepie dzięki usłudze Cash back (jeśli terminal płatniczy posiada taką funkcjonalność), albo w sieci ponad 5.000 wskazanych bezprowizyjnych bankomatów na terenie Polski.

Karta Debetowa VISA Business


Karta debetowa przeznaczona specjalnie dla prywatnych przedsiębiorców. Dzięki niej można płacić za zakupy w terminalach POS i Internecie, posiada też możliwość płatności bezstykowych. Daje przedsiębiorcy ciągły dostęp do środków zgromadzonych na koncie poprzez sieć bankomatów (ponad 5.000 wskazanych bezprowizyjnych urządzeń na terenie Polski) oraz w terminalach płatniczych dzięki usłudze Cash Back (jeśli terminal płatniczy posiada taką funkcjonalność). Dzięki temu że jest to karta wypukła o bardzo eleganckim wyglądzie, swoim charakterem podkreśla prestiż właściciela.

Karta Debetowa VISA Classic VIP

Karta wydawana do konta dla klientów sektora VIP. Oprócz standardowej na dzień dzisiejszy funkcjonalności polegającej na możliwości płacenia w POS-ach, Internecie oraz bezstykowo, karta ta jest kartą wypukłą. Dodatkowo kartą tą można dokonywać bezprowizyjnej wypłaty gotówki w sieci ponad 5.000 wskazanych bankomatów w Polsce, zaś dzięki funkcjonalności Cash Back wypłaty gotówki można zrealizować podczas operacji w terminalach płatniczych (jeśli terminal płatniczy posiada taką funkcjonalność).
Karty płatnicze to nowoczesna i wygodna forma korzystania z pieniędzy. Karta VISA to marka rozpoznawana i ciesząca się zaufaniem na całym świecie.
Kartą VISA:
  • płacisz za towary i usługi w sklepach i punktach usługowych (bez dodatkowych opłat),
  • dokonujesz wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem VISA oraz w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA. W bankomatach KBS, a także innych banków (szczegółowy wykaz na stronie www.kbsbank.com.pl) masz możliwość wypłaty gotówki bez pobierania dodatkowych opłat za transakcje,
  • dokonujesz płatności bezgotówkowych realizowanych w formie zamówień przez Internet.

Nasza karta pozwala również na uzyskanie informacji o aktualnym stanie swojego rachunku za pośrednictwem bankomatów Krakowskiego Banku Spółdzielczego oraz bankomatów innych banków udostępniających taką usługę.
Krakowski Bank Spółdzielczy indywidualnie z każdym klientem ustala limit, w ramach którego można dokonywać wypłat gotówki i płatności za realizowane zakupy. Korzystając z karty płatniczej (VISA) zyskujesz poczucie wygody i bezpieczeństwa: Wygoda - sieć bankomatów umożliwia łatwy dostęp do Twoich pieniędzy przez 24 godziny na dobę. Bezpieczeństwo - znany tylko Tobie numer PIN zabezpiecza przed korzystaniem z Twoich pieniędzy przez osoby niepowołane. Karta objęta jest pakietem ubezpieczeń. Jest wykonana w nowej technologii z materiału o wyższej wytrzymałości, posiada hologram i pasek magnetyczny. W przypadku utraty karty, należy to zgłosić pod następującym numerem telefonu: 61 856 52 78.

Najczęściej zadawane pytania

  1. Gdzie mogę płacić kartą VISA Krakowskiego Banku Spółdzielczego?
  2. Jak mam płacić kartą VISA ?
  3. Co to jest PIN?
  4. Co mam zrobić, jeśli na rachunku karty jest transakcja, której nie dokonałem?
  5. Ile trwa postępowanie reklamacyjne?
  6. Jak zastrzec kartę?
  7. Do kiedy moja karta Visa jest ważna?
  8. Jeśli będę chciał zrezygnować ze wznowienia karty na kolejny okres ważności?
  9. Jak rozliczane są transakcje zagraniczne dokonane kartą?
  10. Najważniejsze porady dla posiadaczy kart Krakowskiego Banku Spółdzielczego.

 

1. Gdzie mogę płacić kartą VISA Krakowskiego Banku Spółdzielczego?
Kartą możesz płacić tam, gdzie umieszczony jest znak organizacji płatniczej widniejący na karcie „ VISA”. Sklepy, hotele, restauracje oraz inne obiekty handlowo-usługowe akceptujące kartę zwykle oznaczone są odpowiednimi naklejkami „VISA”, ale dla pewności możesz zapytać sprzedawcę przed dokonaniem zakupów.

2. Jak mam płacić kartą VISA?
Płacenie kartą jest operacją bardzo prostą. Jeśli dany punkt akceptuje Twoją kartę, po dokonaniu zakupów wręcz karę sprzedawcy. Kolejne kroki będą następujące:

  • sprzedawca sprawdzi termin ważności Twojej karty, a następnie wprowadzi kartę do terminala, wpisze kwotę transakcji i wydrukuje potwierdzenie z terminala,
  • zostaniesz poproszony o zatwierdzenie transakcji przez wpisanie kodu PIN na klawiaturze (PIN pad), lub złożenie podpisu na wydruku z potwierdzeniem
  • jeśli zatwierdzałeś transakcję podpisem, sprzedawca zweryfikuje czy złożony przez Ciebie podpis jest zgodny z podpisem umieszczonym na karcie Visa. W razie jakichkolwiek wątpliwości możesz zostać poproszony o okazanie dokumentu tożsamości,
  • jeśli potwierdzasz transakcje kodem PIN, zrób to w taki sposób, aby osoby trzecie nie mogły widzieć wpisywanego kodu,
  • po zakończeniu transakcji sprzedawca zwróci Ci kartę i kopię potwierdzenia.

 

3. Co to jest PIN?
Kod PIN to Twój Osobisty Numer Identyfikacyjny ( Personal Identification Number). Jest to 4 cyfrowy kod powiązany z Twoją kartą. Za jego pomocą akceptujesz wszelkie transakcje, wypłaty gotówki z bankomatów oraz płatności kartą w sklepach. Kod PIN znasz tylko Ty, nie jest zapisany na karcie płatniczej ani przechowywany w Banku. Ze względów bezpieczeństwa nie należy go udostępniać osobom trzecim, ani zapisywać na karcie lub w innym łatwo dostępnym miejscu. Najlepiej go zapamiętać.

4. Co mam zrobić, jeśli na rachunku karty jest transakcja, której nie dokonałem?
W takim przypadku powinieneś bez zwłoki zgłosić w oddziale Krakowskiego Banku Spółdzielczego reklamację tej transakcji. Złożenie reklamacji polega na wypełnieniu druku udostępnionego przez pracownika Banku. Na tej podstawie przeprowadzimy postępowanie reklamacyjne i poinformuje Cię o jego wyniku.

5. Ile trwa postępowanie reklamacyjne?
Zależne jest to od tego czy reklamacja może być rozpatrzona wewnętrznie w Banku, czy też konieczne jest wyjaśnienie wynikłej reklamacji z instytucją zewnętrzną. Rozpatrzenie reklamacji w Banku trwa zazwyczaj do 14 dni od daty jej złożenia

6. Jak zastrzec kartę?
W przypadku kradzieży, zagubienia karty lub przejęcia kodu PIN przez osoby trzecie, niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem w celu jej zastrzeżenia. Możesz to zrobić na 2 sposoby:

  • zastrzeżeń kart, zarówno dotychczas wydanych, jak i nowych wydanych od dnia 27 listopada 2012 roku, można dokonywać pod nowym numerem telefonu 61 856 52 78. Numer zamieszczony na kartach wydanych do tej daty – 22 634 50 00 będzie nadal dostępny dla posiadaczy dotychczas wydanych kart, przy czym połączenie z konsultantem BZ WBK S.A. pod tym numerem będzie możliwe po wybraniu z menu opcji 2 (zastrzeżenie karty), a następnie także opcji 2 (zastrzeżenie karty wydanej przez Krakowski Bank Spółdzielczy).
  • bezpośrednio w każdym oddziale Krakowskiego Banku Spółdzielczego,

Podczas przyjmowania zastrzeżenia pracownik Banku dokona weryfikacji Twojej tożsamości oraz danych dotyczących zastrzeganej karty.

 

7. Do kiedy moja karta Visa jest ważna?
Rok i miesiąc, w którym upływa termin ważności, umieszczony jest na karcie. Po informacji „GOOD THRU”, zapisana jest data - dwie pierwsze cyfry to miesiąc, a dwie następne to rok. Karta jest ważna do ostatniego dnia miesiąca umieszczonego na karcie, np. data 09/10 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca września 2010 r.

8. Jeśli będę chciał zrezygnować ze wznowienia karty na kolejny okres ważności?
Jeśli chciałbyś zrezygnować ze wznowienia Karty, zgłoś to w Banku co najmniej na 30 dni przed upływem ważności karty.

9. Jak rozliczane są transakcje zagraniczne dokonane kartą?
Dla naszych kart ustaliliśmy tzw. walutę rozliczeniową dla transakcji zagranicznych. Jest to waluta euro . Jeśli dokonasz płatności swoją kartą za granicą, kwota transakcji zostanie przeliczona na tę walutę a następnie na złotówki.

10. Najważniejsze porady dla posiadaczy kart Krakowskiego Banku Spółdzielczego
Karta płatnicza to bardzo bezpieczny i wygodny środek płatniczy. Aby jednak posługiwanie się nią sprawiało Ci maksymalnie dużo radości, warto pamiętać o kilku zasadach:

  1. Jeśli otrzymałeś PIN pocztą, sprawdź czy dotarł w nienaruszonej kopercie. Jeśli zauważysz, że przesyłka była otwierana, natychmiast skontaktuj się z nami.
  2. Kartę podpisz od razu po otrzymaniu i chroń przed zniszczeniem lub zagubieniem.
  3. Nie noś kodu PIN razem z kartą i nie zapisuj go na karcie, ani w żadnym innym łatwo dostępnym miejscu - najlepiej go zapamiętaj i nikomu nie ujawniaj.
  4. Sprawdzaj kwotę transakcji przed zatwierdzeniem lub podpisaniem rachunku.
  5. Nie korzystaj z pomocy osób nieznajomych przy bankomacie.
  6. Zabieraj potwierdzenia transakcji ze sklepów i wydruki z bankomatów.
  7. Nie przechowuj karty w pobliżu urządzeń elektronicznych, np. telefonu komórkowego, telewizora itp., może to spowodować uszkodzenie jej paska magnetycznego bądź CHIPA

 

Wygodny

Kredyt internetowy

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Kredyt „Wakacyjny”

Na dowolny cel!

Sprawdź

Kredyt mieszkaniowo-

hipoteczny KBS

Promocja do

31.12.2018r

Sprawdź

Wręczenie nagród SKO

 

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.