logo
Karty debetowe VISA dla rachunków

Posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków rozliczeniowych (z wyłączeniem rachunków pomocniczych EFEKT) prowadzonych w walucie PLN, Krakowski Bank Spółdzielczy oferuje karty debetowe VISA. Na wniosek posiadacza rachunku, karta może zostać wydana także innej osobie.

Karta Debetowa VISA Electron Standard i Senior


Karta wyposażona w najnowsze funkcjonalności i zabezpieczenia - można nią płacić w sklepie, Internecie, bezstykowo. Daje swojemu posiadaczowi całodobowy dostęp do pieniędzy, bez zbędnego stania w kolejce do okienka kasowego. Dzięki usłudze Cash Back możną nią wypłacać gotówkę ze swojego konta podczas transakcji płatniczych w terminalach POS (jeśli terminal płatniczy posiada taką funkcjonalność). Dzięki temu udogodnieniu chcemy aby nasi klienci mieli cały czas poczucie nieskrępowanego dostępu do swoich środków oraz aby nie musieli przy sobie nosić zbędnej gotówki, narażając się w ten sposób na jej utratę.

Karta Debetowa VISA Electron Debiut i Student


Karta dla młodzieży uczącej się i studiującej. Dzięki tej karcie posiadacz ma dostęp do swoich środków 24h/7! Kartą tą zapłacić można wszędzie w terminalu POS, w Internecie. Kupując drobne przedmioty możesz płacić za nie błyskawicznie - bezstykowo! Dodatkowo jeżeli zaistnieje potrzeba pobrania gotówki można to zrobić podczas płatności w sklepie dzięki usłudze Cash back (jeśli terminal płatniczy posiada taką funkcjonalność), albo w sieci ponad 5.000 wskazanych bezprowizyjnych bankomatów na terenie Polski.

Karta Debetowa VISA Business


Karta debetowa przeznaczona specjalnie dla prywatnych przedsiębiorców. Dzięki niej można płacić za zakupy w terminalach POS i Internecie, posiada też możliwość płatności bezstykowych. Daje przedsiębiorcy ciągły dostęp do środków zgromadzonych na koncie poprzez sieć bankomatów (ponad 5.000 wskazanych bezprowizyjnych urządzeń na terenie Polski) oraz w terminalach płatniczych dzięki usłudze Cash Back (jeśli terminal płatniczy posiada taką funkcjonalność). Dzięki temu że jest to karta wypukła o bardzo eleganckim wyglądzie, swoim charakterem podkreśla prestiż właściciela.

Karta Debetowa VISA Classic VIP


Karta wydawana do konta dla klientów sektora VIP. Oprócz standardowej na dzień dzisiejszy funkcjonalności polegającej na możliwości płacenia w POS-ach, Internecie oraz bezstykowo, karta ta jest kartą wypukłą. Dodatkowo kartą tą można wypłacać bezprowizyjnie gotówkę w sieci ponad 5.000 wskazanych bankomatów w Polsce, zaś dzięki funkcjonalności Cash Back gotówkę można wypłacać też podczas operacji w terminalach płatniczych (jeśli terminal płatniczy posiada taką funkcjonalność).

Karty płatnicze to nowoczesna i wygodna forma korzystania z pieniędzy. Karta VISA to marka rozpoznawana i ciesząca się zaufaniem na całym świecie. Dzięki naszej karcie możesz przeprowadzać operacje finansowe na całym świecie:

  • płacąc swoją kartą za towary i usługi w sklepach i punktach usługowych (bez dodatkowych opłat),
  • dokonując wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych znakiem VISA oraz w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA. W bankomatach KBS, a także innych banków (szczegółowy wykaz na stronie www.kbsbank.com.pl) masz możliwość wypłaty swoich pieniędzy bez pobierania dodatkowych opłat za transakcje.
  • dokonując płatności bezgotówkowych realizowanych w formie zamówień przez Internet.

 

Nasza karta pozwala również na uzyskanie informacji o aktualnym stanie swojego rachunku za pośrednictwem bankomatów Krakowskiego Banku Spółdzielczego oraz bankomatów innych banków udostępniających taką usługę.

Krakowski Bank Spółdzielczy indywidualnie z każdym klientem ustala limit, w ramach którego można dokonywać wypłat i płatności za realizowane zakupy. Korzystając z karty VISA zyskujesz poczucie wygody i bezpieczeństwa:
Wygoda - sieć bankomatów umożliwia łatwy dostęp do Twoich pieniędzy przez 24 godziny na dobę.
Bezpieczeństwo - znany tylko Tobie numer PIN zabezpiecza przed korzystaniem z Twoich pieniędzy przez osoby niepowołane. Karta objęta jest pakietem ubezpieczeń. Jest wykonana w nowej technologii z materiału o wyższej wytrzymałości, posiada hologram i pasek magnetyczny. W przypadku utraty karty, należy to zgłosić pod następującym numerem telefonu: 61 856 52 78.

Szanowni Państwo,
Przez 6 tygodni, począwszy od 29 marca, codziennie do wygrania będzie jeden dwuosobowy pakiet wyjazdowy na Mistrzostwa Świata FIFA 2018. Laureaci będą mogli zobaczyć  na żywo mecz Polska-Senegal z trybun stadionu Spartaka w Moskwie. Podczas wyjazdu spędzą trzy noce w luksusowym hotelu oraz wezmą udział w dodatkowych atrakcjach, które sprawią, że czas spędzony w stolicy Rosji będzie jeszcze bardziej wyjątkowy. Nagrody drugiego stopnia to koszulki kibica z limitowanej serii wraz z kartami przedpłaconymi.
Aby móc brać udział w Loterii należy płacić kartą VISA i rejestrować transakcje.
Loteria trwa od 29 marca 2018 r. do 9 maja 2018 r. Szczegóły i regulamin dostępne są stronie www.visa.pl
Zapraszamy do udziału!

Najczęściej zadawane pytania

  1. Gdzie mogę płacić kartą VISA Krakowskiego Banku Spółdzielczego?
  2. Jak mam płacić kartą VISA ?
  3. Co to jest PIN?
  4. Co mam zrobić, jeśli na rachunku karty jest transakcja, której nie dokonałem?
  5. Ile trwa postępowanie reklamacyjne?
  6. Jak zastrzec kartę?
  7. Do kiedy moja karta Visa jest ważna?
  8. Jeśli będę chciał zrezygnować ze wznowienia karty na kolejny okres ważności?
  9. Jak rozliczane są transakcje zagraniczne dokonane kartą?
  10. Najważniejsze porady dla posiadaczy kart Krakowskiego Banku Spółdzielczego.

 

1. Gdzie mogę płacić kartą VISA Krakowskiego Banku Spółdzielczego?
Kartą możesz płacić tam, gdzie umieszczony jest znak organizacji płatniczej widniejący na karcie „ VISA”. Sklepy, hotele, restauracje oraz inne obiekty handlowo-usługowe akceptujące kartę zwykle oznaczone są odpowiednimi naklejkami „VISA”, ale dla pewności możesz zapytać sprzedawcę przed dokonaniem zakupów.

2. Jak mam płacić kartą VISA?
Płacenie kartą jest operacją bardzo prostą. Jeśli dany punkt akceptuje Twoją kartę, po dokonaniu zakupów wręcz karę sprzedawcy. Kolejne kroki będą następujące:

  • sprzedawca sprawdzi termin ważności Twojej karty, a następnie wprowadzi kartę do terminala, wpisze kwotę transakcji i wydrukuje potwierdzenie z terminala,
  • zostaniesz poproszony o zatwierdzenie transakcji przez wpisanie kodu PIN na klawiaturze (PIN pad), lub złożenie podpisu na wydruku z potwierdzeniem
  • jeśli zatwierdzałeś transakcję podpisem, sprzedawca zweryfikuje czy złożony przez Ciebie podpis jest zgodny z podpisem umieszczonym na karcie Visa. W razie jakichkolwiek wątpliwości możesz zostać poproszony o okazanie dokumentu tożsamości,
  • jeśli potwierdzasz transakcje kodem PIN, zrób to w taki sposób, aby osoby trzecie nie mogły widzieć wpisywanego kodu,
  • po zakończeniu transakcji sprzedawca zwróci Ci kartę i kopię potwierdzenia.

 

3. Co to jest PIN?
Kod PIN to Twój Osobisty Numer Identyfikacyjny ( Personal Identification Number). Jest to 4 cyfrowy kod powiązany z Twoją kartą. Za jego pomocą akceptujesz wszelkie transakcje, wypłaty gotówki z bankomatów oraz płatności kartą w sklepach. Kod PIN znasz tylko Ty, nie jest zapisany na karcie płatniczej ani przechowywany w Banku. Ze względów bezpieczeństwa nie należy go udostępniać osobom trzecim, ani zapisywać na karcie lub w innym łatwo dostępnym miejscu. Najlepiej go zapamiętać.

4. Co mam zrobić, jeśli na rachunku karty jest transakcja, której nie dokonałem?
W takim przypadku powinieneś bez zwłoki zgłosić w oddziale Krakowskiego Banku Spółdzielczego reklamację tej transakcji. Złożenie reklamacji polega na wypełnieniu druku udostępnionego przez pracownika Banku. Na tej podstawie przeprowadzimy postępowanie reklamacyjne i poinformuje Cię o jego wyniku.

5. Ile trwa postępowanie reklamacyjne?
Zależne jest to od tego czy reklamacja może być rozpatrzona wewnętrznie w Banku, czy też konieczne jest wyjaśnienie wynikłej reklamacji z instytucją zewnętrzną. Rozpatrzenie reklamacji w Banku trwa zazwyczaj do 14 dni od daty jej złożenia

6. Jak zastrzec kartę?
W przypadku kradzieży, zagubienia karty lub przejęcia kodu PIN przez osoby trzecie, niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem w celu jej zastrzeżenia. Możesz to zrobić na 2 sposoby:

  • zastrzeżeń kart, zarówno dotychczas wydanych, jak i nowych wydanych od dnia 27 listopada 2012 roku, można dokonywać pod nowym numerem telefonu 61 856 52 78. Numer zamieszczony na kartach wydanych do tej daty – 22 634 50 00 będzie nadal dostępny dla posiadaczy dotychczas wydanych kart, przy czym połączenie z konsultantem BZ WBK S.A. pod tym numerem będzie możliwe po wybraniu z menu opcji 2 (zastrzeżenie karty), a następnie także opcji 2 (zastrzeżenie karty wydanej przez Krakowski Bank Spółdzielczy).
  • bezpośrednio w każdym oddziale Krakowskiego Banku Spółdzielczego,

Podczas przyjmowania zastrzeżenia pracownik Banku dokona weryfikacji Twojej tożsamości oraz danych dotyczących zastrzeganej karty.

 

7. Do kiedy moja karta Visa jest ważna?
Rok i miesiąc, w którym upływa termin ważności, umieszczony jest na karcie. Po informacji „GOOD THRU”, zapisana jest data - dwie pierwsze cyfry to miesiąc, a dwie następne to rok. Karta jest ważna do ostatniego dnia miesiąca umieszczonego na karcie, np. data 09/10 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca września 2010 r.

8. Jeśli będę chciał zrezygnować ze wznowienia karty na kolejny okres ważności?
Jeśli chciałbyś zrezygnować ze wznowienia Karty, zgłoś to w Banku co najmniej na 30 dni przed upływem ważności karty.

9. Jak rozliczane są transakcje zagraniczne dokonane kartą?
Dla naszych kart ustaliliśmy tzw. walutę rozliczeniową dla transakcji zagranicznych. Jest to waluta euro . Jeśli dokonasz płatności swoją kartą za granicą, kwota transakcji zostanie przeliczona na tę walutę a następnie na złotówki.

10. Najważniejsze porady dla posiadaczy kart Krakowskiego Banku Spółdzielczego
Karta płatnicza to bardzo bezpieczny i wygodny środek płatniczy. Aby jednak posługiwanie się nią sprawiało Ci maksymalnie dużo radości, warto pamiętać o kilku zasadach:

  1. Jeśli otrzymałeś PIN pocztą, sprawdź czy dotarł w nienaruszonej kopercie. Jeśli zauważysz, że przesyłka była otwierana, natychmiast skontaktuj się z nami.
  2. Kartę podpisz od razu po otrzymaniu i chroń przed zniszczeniem lub zagubieniem.
  3. Nie noś kodu PIN razem z kartą i nie zapisuj go na karcie, ani w żadnym innym łatwo dostępnym miejscu - najlepiej go zapamiętaj i nikomu nie ujawniaj.
  4. Sprawdzaj kwotę transakcji przed zatwierdzeniem lub podpisaniem rachunku.
  5. Nie korzystaj z pomocy osób nieznajomych przy bankomacie.
  6. Zabieraj potwierdzenia transakcji ze sklepów i wydruki z bankomatów.
  7. Nie przechowuj karty w pobliżu urządzeń elektronicznych, np. telefonu komórkowego, telewizora itp., może to spowodować uszkodzenie jej paska magnetycznego bądź CHIPA

 

skontaktuj się z nami
Pełna treść zgody
Pełna treść zgody
Pełna treść zgody

* Pola obowiązkowe

Krakowski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Krakowie, ul. Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków (zwany dalej „Bankiem”) jest administratorem podanych w formularzu danych osobowych. Bank informuje, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na pytanie. Bank informuje ponadto, że o ile nic innego nie wynika z umów zawartych z Bankiem lub oświadczeń złożonych Bankowi, dane będą przetwarzane przez Bank doraźnie w celu związanym z udzieleniem odpowiedzi na pytanie. Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie stanowi art. 23 ust 1 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.( tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Bank nie będzie udostępniać danych osobowych innym podmiotom z wyjątkiem podmiotów uprawnionych zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych oraz możliwość ich poprawiania. Osobom udostępniającym dane przysługuje także prawo do wycofania udzielonej zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie (poprzez zamieszczenie takiego żądania w treści formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie internetowej www.kbsbank.com.pl.). Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Osobom udostepniającym dane osobowe przysługuje skarga do Generalnego Inspektora Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami prawa).
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu przez Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, (zwany dalej: ”Bankiem”), w celu telefonicznej prezentacji informacji i usług oferowanych przez Bank, tj. na używanie przez Bank telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie Ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne. Administratorem udostępnionych w formularzu danych osobowych jest Krakowski Bank Spółdzielczy, Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków. Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowi art. 23 ust 1 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.( tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne. Jeżeli nic innego nie wynika z umów zawartych z Bankiem lub oświadczeń złożonych Bankowi, dane będą przetwarzane przez Bank w celu telefonicznego marketingu produktów i usług banku do chwili wycofania niniejszej zgody przez osobę, której dane dotyczą. Przedmiotowa zgoda może zostać wycofana w każdym czasie (poprzez wpisanie takiego oświadczenia do formularza kontaktowego na stronie internetowej www.kbsbank.com.pl. lub przez złożenie do Banku pisemnego oświadczenia o wycofaniu zgody), odwołanie zgody nie wpływa na zgodność prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Osoby, których dane dotyczą mają prawo dostępu do treści tych danych oraz ich poprawiania. Bank nie będzie udostępniać danych osobowych innym podmiotom z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do tego zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi. Osobom udostepniającym dane osobowe przysługuje skarga do Generalnego Inspektora Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami prawa.”)
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu przez Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, (zwany dalej: ”Bankiem”), w celu prezentacji informacji i usług oferowanych przez Bank za pomocą poczty elektronicznej, tj. zgodnie Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Administratorem udostępnionych w formularzu danych osobowych jest Krakowski Bank Spółdzielczy, Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków. Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowi art. 23 ust 1 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.( tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne. Jeżeli nic innego nie wynika z umów zawartych z Bankiem lub oświadczeń złożonych Bankowi, dane będą przetwarzane przez Bank w celu marketingu produktów i usług banku za pomocą poczty email, do chwili wycofania niniejszej zgody przez osobę, której dane dotyczą. Przedmiotowa zgoda może zostać wycofana w każdym czasie (poprzez wpisanie takiego oświadczenia do formularza kontaktowego na stronie internetowej www.kbsbank.com.pl. lub przez złożenie do Banku pisemnego oświadczenia o wycofaniu zgody), odwołanie zgody nie wpływa na zgodność prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Osoby, których dane dotyczą mają prawo dostępu do treści tych danych oraz ich poprawiania. Bank nie będzie udostępniać danych osobowych innym podmiotom z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do tego zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi. Osobom udostepniającym dane osobowe przysługuje skarga do Generalnego Inspektora Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami prawa.”)

Wygodny

Kredyt internetowy

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Kredyt "Wiosenny"

Na dowolny cel!

Sprawdź

Kredyt mieszkaniowo-

hipoteczny KBS

Promocja do

30.09.2018r

Sprawdź
Sprawdź

Wyniki III edycji konkursów

 

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.