logo
Google Pay

Posiadając kartę płatniczą Visa, można w prosty i szybki sposób dokonywać płatności telefonem.

Czym jest Google Pay?

Google Pay to aplikacja działająca w systemie Android umożliwiająca płacenie telefonem (urządzeniem mobilnym) obsługującym standard NFC. W Aplikacji można dodać istniejącą plastikową kartę płatniczą do urządzenia mobilnego w formie cyfrowej (token).
Token to cyfrowa kopia plastikowej karty, o numerze innym niż numer na fizycznej karcie, który jest wykorzystywany tylko i wyłącznie w płatnościach mobilnych celem zwiększenia bezpieczeństwa. Po dodaniu karty można płacić telefonem dokładnie tak, jak zwykłą kartą plastikową w terminalach obsługujących płatności zbliżeniowe.

Korzystanie z Google Pay

Aby rozpocząć korzystanie z Google Pay należy pobrać ze sklepu Google Pay aplikację Google Pay (konieczne jest posiadanie konta Google), a następni dodać wybrane karty (debetowe i kredytowe). Dodawanie kart odbywa się na dwa sposoby, najprościej jest zrobić ich zdjęcie z poziomu aplikacji Google Pay lub wpisać wszystkie wymagane dane ręcznie. Pamiętaj, że aby zapłacić funkcja NFC w urządzeniu mobilnym musi być włączona. Wersja systemu Android wspierająca Google Pay to Lollipop 5.0 lub wyższa.
Korzystanie z Google Play jest bezpłatne. W jednym urządzeniu można mieć zaimplementowanych wiele kart płatniczych. Przed dokonaniem procesu płatności możemy wskazać, którą kartą będziemy płacić (w miarę potrzeby można wskazać inną).
Na kartach zaimplementowanych do aplikacji obowiązują dokładnie te same limity płatnicze jakie użytkownik zdefiniował w Banku.
Podczas płatności należy wybudzić urządzenie mobilne z uśpienia/blokady i zbliżyć je do terminala. Aplikacja Google Pay zostanie uruchomiona automatycznie. Jeżeli nie chcemy płacić karta ustawioną jako domyślna możemy wskazać inną.
Google Pay działa za granicą, dokładnie tak samo jak w kraju.
W przypadku kiedy terminal wyświetli komunikat o konieczności podania numeru PIN, jest on dokładnie taki sam jak używany przy płatnościach kartą plastikową.
Aby płacić poprzez Google Pay wystarczy mieć przy sobie tylko telefon lub inne kompatybilne urządzenie mobilne.

Zmiana urządzenia/zgubienie/usuwanie karty

Podczas zmiany np. telefonu na inny lub nowszy użytkownik nie musi się niczym przejmować. Należy tylko pamiętać aby zalogować się dokładnie na to samo konto Google.
Użytkownik w każdym momencie może usunąć kartę z aplikacji, w przypadku utraty urządzenia wskazane jest zastrzeżenie karty plastikowej, co automatycznie pociągnie za sobą blokadę transakcji na karcie stokenizowanej. Jest też możliwość usunięcia cyfrowej kopi karty – tokena – z naszego konta Google po zalogowaniu się na nie.

Sprawdź

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź

Promocja „Prosta”
bez dodatkowych wymogów

Sprawdź

Kantor walutowy
również
w aplikacji
mobilnej mKBS

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

Pożyczka
hipoteczna

Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.