logo
Płatności BLIKIEM na co dzień

Jak płacić online?

  • Na stronie sklepu wybierz płatność przez BLIK.
  • Otwórz aplikację mKBS i dotknij ikony BLIK, aby wygenerować swój jednorazowy kod.
  • Skopiuj lub przepisz kod BLIK do odpowiedniego pola na stronie sklepu.
  • Aby potwierdzić transakcję BLIK, wpisz w aplikacji mKBS swój PIN.
  • sukcesie płatności poinformuje Cię aplikacja mKBS i strona sklepu.

Jak płacić w sklepach stacjonarnych?

  • Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM.
  • Otwórz aplikację mKBS i dotknij ikony BLIK, aby wygenerować kod i wpisz go na terminalu płatniczym sklepu.
  • Wprowadź swój PIN do mKBS, aby potwierdzić transakcję.
  • Gotowe! Płatność została przeprowadzona, o czym poinformuje Cię terminal sklepu i aplikacja mKBS.

Jak wypłacać gotówkę z bankomatu?

BLIKEM wypłacisz gotówkę w bankomatach oznaczonych logo BLIK.

  • Na ekranie bankomatu wybierz opcję „wypłata bez karty”.
  • Otwórz swoją aplikację mKBS i dotknij ikony BLIK, aby wygenerować kod.
  • Wpisz go w odpowiednim miejscu na ekranie bankomatu.
  • W aplikacji mKBS wprowadź swój PIN, aby potwierdzić wypłatę, a następnie odbierz gotówkę.

Przejdź do strony „BLIK”

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.