logo
Bankowość internetowa KBS24

Płatności bez wychodzenia z domu? Teraz jest to możliwe dzięki usłudze bankowości elektronicznej (KBS24), która umożliwia przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu z dowolnego miejsca na świecie na:

  • dokonywanie poleceń przelewów oraz poleceń przelewów wewnętrznych,
  • dokonywanie poleceń przelewów SEPA oraz poleceń przelewów w walucie obcej,
  • realizację szybkich przelewów BlueCash i Sorbnet2,
  • zakładanie, modyfikację i likwidację lokat,
  • tworzenie polecenia przelewu,
  • tworzenie polecenia przelewu z odroczonym terminem płatności,
  • tworzenie definicji polecenia przelewu (np. US i inne),
  • realizowanie zleceń stałych,
  • przeglądanie i drukowanie szczegółów płatności,
  • przeglądanie stanów i obrotów na rachunkach bankowych,
  • przeglądanie aktualnej tabeli kursów walut,
  • przeglądanie blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi,
  • wyszukiwanie Urzędów Skarbowych,
  • możliwość zarządzania przez Użytkownika limitami kart debetowych,
  • doładowanie kont telefonów komórkowych prepaid z rachunków prowadzonych w walucie PLN.

Pomoc techniczna systemu KBS24:tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36 czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Czym są Płatności BlueCash?
System Płatności BlueCash umożliwia wykonywanie międzybankowych przelewów ekspresowych, które docierają niezwłocznie do odbiorcy. Tak szybkie przelewy są tylko możliwe pomiędzy bankami uczestnikami systemu BlueCash. W celu skorzystania z przelewu ekspresowego należy wybrać odpowiednią opcję w bankowości elektronicznej KBS24 (Szybki Przelew BlueCash jako typ przelewu), podać dane odbiorcy i gotowe. Funkcję podmiotu prowadzącego System płatności BlueCash, a także izby rozliczeniowej i agenta rozrachunkowego pełni uznana na rynku firma Blue Media S.A.


Krakowski Bank Spółdzielczy uprzejmie informuje, że użytkownicy usługi bankowości elektronicznej (KBS24) mają możliwość korzystania z systemu bankowości mobilnej mKBS, poprzez dedykowaną aplikację mobilną.

Dzięki aplikacji na urządzenia mobilne możesz sprawdzić stan swojego konta, wykonać polecenie przelewu, ustanowić zlecenie stałe czy założyć lokatę, doładować telefon. Korzystanie z wersji mobilnej jest bezpłatne i będzie możliwe dla osób posiadających usługę bankowości elektronicznej (KBS24), po zainstalowaniu w telefonie aplikacji mKBS. Wyszukaj bezpłatną aplikacje mKBS w sklepie z aplikacjami, pobierz i zainstaluj, a następnie loguj się do bankowości mobilnej za pomocą tego samego loginu i hasła, którego używasz do usługi bankowości elektronicznej (KBS24). Sklep z aplikacjami należy wybrać w zależności od systemu operacyjnego zainstalowanego w smartfonie:- dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Android aplikacja dostępna jest w sklepie Google Play.

Wygodny

Kredyt internetowy

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Kredyt „Zimowy”

Na dowolny cel!

Sprawdź

Kredyt mieszkaniowo-

hipoteczny KBS

Promocja do

31.12.2018r

Sprawdź

ROR STUDENT

 

 

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.