logo
Jak zacząć korzystać z BLIKA?

Od korzystania z BLIKA dzieli Cię kilka prostych kroków: Jeśli masz rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub podstawowy rachunek płatniczy w KBS i posiadasz bankowość internetową KBS24:

  • upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji mobilnej mKBS (zawiera płatności mobilne BLIK),
  • jeśli nie posiadasz aplikacji mKBS, pobierz ją ze Sklepu Play lub App Store na urządzenie mobilne i aktywuj.

Jeśli masz taki rachunek, ale nie podpisałeś umowy o świadczenie usługi bankowości internetowej KBS24:

  • podpisz ją w placówce Banku,
  • zaloguj się do KBS24 i ustaw swoje hasło do logowania,
  • pobierz aplikację mKBS ze Sklepu Play lub App Store na urządzenie mobilne i aktywuj ją.

Zaloguj się do mKBS i aktywuj płatności mobilne BLIK.

Aplikacja mKBS działa w systemie Android od wersji 7 i wyższej oraz iOS od wersji 13 i wyższej.

Sprawdź w przewodniku aplikacji mobilnej mKBS, jak ją aktywować i z niej korzystać.

 

 

Przejdź do strony „BLIK”

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.