logo
Zabezpieczenia w Banku

Film został przygotowany w ramach Programu „Bankowcy dla Edukacji” realizowanego przez Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.


JAKIE ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA STOSUJEMY?

            Krakowski Bank Spółdzielczy korzystając z zaawansowanych systemów informatycznych dba o bezpieczeństwo usług i aplikacji, z których korzystają Klienci. Dokładamy wszelkich starań aby utrzymywać na odpowiednim poziomie i sukcesywnie zwiększać poziom bezpieczeństwa bankowości elektronicznej oraz wiedzę naszych Klientów w tym zakresie.

Chronimy naszych Klientów stosując następujące rozwiązania:

  • zaawansowane szyfrowanie połączenia urządzeń mobilnych i komputerów Klienta z serwerami Banku,
     
  • system służący do wykrywania potencjalnych ataków szkodliwego oprogramowania, mających na celu wykradanie danych dostępowych i innych poufnych informacji przy użyciu przeglądarki internetowej,
     
  • system prewencyjnego wczesnego ostrzegania Klientów za pośrednictwem naszej Infolinii o wykrytym zagrożeniu, uświadamiający Klienta o zaistniałej możliwości infekcji jego komputera lub urządzenia mobilnego szkodliwym oprogramowaniem,
     
  • autoryzacja transakcji internetowych kodami SMS,
     
  • powiadomienia SMS o wykonywanych transakcjach,
     
  • zastrzeganie zagubionych lub skradzionych dokumentów.

Sprawdź


Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź

Kredyt
konsolidacyjny

Promocja

Sprawdź
Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź

Już w naszym Banku!

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.