logo
Aplikacja mobilna mKBS

Film został przygotowany w ramach Programu „Bankowcy dla Edukacji” realizowanego przez Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.


OCHRONA SMARTFONA I APLIKACJI mKBS – DOBRE PRAKTYKI

            Zagubienie lub kradzież niezabezpieczonego w żaden sposób smartfona może prowadzić do przykrych konsekwencji, na przykład takich jak łatwy dla nieuczciwego znalazcy lub złodzieja dostęp do prywatnych i wrażliwych danych zgromadzonych na urządzeniu, a także do aplikacji bankowości elektronicznej. Wystarczy jednak wykonać kilka prostych czynności, aby utrudnić przestępcy jego działania.

Aby chronić swojego smartfona i dostęp do aplikacji mobilnej mKBS należy stosować poniższe zalecenia:

  • ustalić dodatkowe zabezpieczenia telefonu oferowane przez systemy Android lub iOS, takie jak blokada ekranu za pomocą kodu, odcisku palca lub symbolu. Zabezpieczenia te mogą w większości przypadków znacząco utrudnić dostęp do danych zgromadzonych na urządzeniu,
     
  • jedynymi i oficjalnymi drogami dystrybucji aplikacji mobilnej mKBS przez Bank są platformy Google Play (Android) oraz Apple App Store (iOS),
     
  • nie należy instalować aplikacji pochodzącej z nieznanego lub innego niż oficjalne platformy dystrybucji źródła, każdy przypadek zauważenia obecności takiej aplikacji w Internecie zgłoś do Banku, może być to podrobiona aplikacja, której celem jest wykradanie prawdziwych danych logowania do bankowości elektronicznej,
     
  • nigdy nie udostępniać swojego telefonu nieznanym osobom trzecim ani nie pozostawiać go bez nadzoru w miejscach publicznych.

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Wyniki konkursu SKO 

 

Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.