logo
Usługi KBS24 i KBSNet

Film został przygotowany w ramach Programu „Bankowcy dla Edukacji” realizowanego przez Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich.


OCHRONA DOSTĘPU DO USŁUG INTERNETOWYCH – CO MOŻNA ZROBIĆ?

            Bezpieczeństwo korzystania z usług bankowości elektronicznej KBS24 i KBSNet jest zapewnianie przez Bank dzięki odpowiednim systemom i rozwiązaniom informatycznym, a także specjalistycznej wiedzy pracowników. Zabezpieczenia i metody ochrony są regularnie testowane i aktualizowane. Przestępcy szukający ofiar w Internecie są świadomi, że najłatwiej jest zaatakować Klientów bankowości elektronicznej. Właśnie dlatego staramy się uświadamiać i edukować Państwa zakresie ochrony własnego komputera i urządzeń mobilnych. Urządzenia, które nie są zabezpieczone w żaden sposób, mogą ułatwić przestępcom ich działania, dając im swobodę i dowolność wykonywania transakcji z konta.

Aby chronić swoje komputery i urządzenia, z których użytkownik loguje się do KBS24 i KBSNet przed atakiem przestępców należy stosować poniższe zalecenia:

  • należy zainstalować j regularnie aktualizować program antywirusowy,
     
  • regularnie aktualizować system operacyjny,
     
  • regularnie aktualizować przeglądarkę internetową i jej zabezpieczenia,
     
  • nie pobierać plików lub oprogramowania z nielegalnych i nieznanych źródeł,
     
  • należy korzystać z trudnych haseł do aplikacji, hasło nie powinno być łatwe do odgadnięcia (nie powinno to być np. imię i data urodzenia, dobrą praktyką jest używanie haseł zawierających kombinację cyfr, liter małych i wielkich oraz znaków specjalnych),
     
  • jeżeli nasza Infolinia skontaktowała się z Państwem w celu ostrzeżenia o potencjalnym zagrożeniu wykrytym w urządzeniu, należy nie ignorować tego faktu i postarać się w miarę możliwości zastosować się do przekazanych informacji i zaleceń,
     
  • jeżeli nie ma takiej konieczności, nie logować się do bankowości elektronicznej na urządzeniach dostępnych w miejscach publicznych lub za pośrednictwem publicznych sieci Wi-Fi,
     
  • jeżeli użytkownik podejrzewa, że ktoś mógł pozyskać jego dane osobowe i dane logowania, powinien natychmiast skontaktować się z naszą Infolinią w celu ich zablokowania i ustanowienia nowych,
     
  • nie odwiedzać podejrzanych, nieznanych stron internetowych, nie instalować żadnych dodatków w przeglądarce internetowej, których przeznaczenia nie jest pewne.

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź

Kredyt
Konsolidacyjny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź

Promocja „Prosta”
bez dodatkowych wymogów

Sprawdź

Kantor walutowy
również
w aplikacji
mobilnej mKBS

Sprawdź
Sprawdź

 

 

Sprawdź

Pożyczka
hipoteczna

Sprawdź
Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.