logo
Płatności mobilne BLIK w Krakowskim Banku Spółdzielczym

Krakowski Bank Spółdzielczy wprowadził do oferty płatności mobilne BLIK.  To strategiczny krok w kierunku modernizacji i cyfryzacji usług, który jednocześnie łączy społeczną misję banku spółdzielczego z nowoczesnymi rozwiązaniami biznesowymi. 


Do grona osób, które mogą korzystać z wygodnej metody płatności BLIK dołączyli posiadacze rachunków oszczędnościowo rozliczeniowych i podstawowych rachunków płatniczych w naszym Banku, korzystający z bankowości internetowej KBS24. Przy użyciu 6-cyfrowego kodu BLIK wygenerowanego w aplikacji mobilnej mKBS Banku, mogą oni dokonywać płatności online, w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych oraz wypłacać pieniądze z bankomatów oznaczonych logiem BLIKA. 


Aby korzystać z BLIKA, wystarczy go aktywować w aplikacji mKBS, która jest dostępna dla urządzeń z systemem Android (od wersji 7 i wyższej) oraz iOS (od wersji 13 i wyższej).  Proces aktywacji BLIK jest szybki i prosty. Szczegółowe informacje jak korzystać z BLIKA
 

Sprawdź

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź

Promocja „Prosta”
bez dodatkowych wymogów

Sprawdź

Kantor walutowy
również
w aplikacji
mobilnej mKBS

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

Pożyczka
hipoteczna

Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.