logo
Płatności mobilne BLIK w Krakowskim Banku Spółdzielczym

Krakowski Bank Spółdzielczy wprowadził do oferty płatności mobilne BLIK.  To strategiczny krok w kierunku modernizacji i cyfryzacji usług, który jednocześnie łączy społeczną misję banku spółdzielczego z nowoczesnymi rozwiązaniami biznesowymi. 


Do grona osób, które mogą korzystać z wygodnej metody płatności BLIK dołączyli posiadacze rachunków oszczędnościowo rozliczeniowych i podstawowych rachunków płatniczych w naszym Banku, korzystający z bankowości internetowej KBS24. Przy użyciu 6-cyfrowego kodu BLIK wygenerowanego w aplikacji mobilnej mKBS Banku, mogą oni dokonywać płatności online, w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych oraz wypłacać pieniądze z bankomatów oznaczonych logiem BLIKA. 


Aby korzystać z BLIKA, wystarczy go aktywować w aplikacji mKBS, która jest dostępna dla urządzeń z systemem Android (od wersji 7 i wyższej) oraz iOS (od wersji 13 i wyższej).  Proces aktywacji BLIK jest szybki i prosty. Szczegółowe informacje jak korzystać z BLIKA
 

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź

Pożyczka
hipoteczna

Sprawdź

Promocja „Prosta”
bez dodatkowych wymogów

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.