Szanowni Państwo,
Informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2020 roku przy logowaniu i autoryzacji transakcji w bankowości internetowej KBS24 i KBSNet, bankowości mobilnej mKBS oraz w usłudze SMS Banking wprowadzona zostanie następująca zmiana:
Prosimy o uważne czytanie Haseł SMS, w tym potwierdzenia transakcji. Podana w wiadomości operacja, numer rachunku i kwota, muszą się zgadzać ze zleceniem w serwisie transakcyjnym. W przypadku wątpliwości, należy przerwać transakcję i skontaktować z Infolinią Banku.
Jednocześnie informujemy, że w dniu 31.07.2020 (piątek) pomiędzy godziną 19.00, a 22.00, odbędą się planowane prace techniczne, których efektem będzie czasowa niedostępność systemu KBS24, mKbs, KBSNet, Smsbanking oraz usług PaybyNet, PaybyLink, Bluecash i interfejsu PSD2.
W razie wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Infolinią Banku, pod numerami: 12 42 86 200, 12 42 86 236 lub 801 151 101, bądź z Placówkami Krakowskiego Banku Spółdzielczego.
Pracownicy Infolinii pozostają do Państwa dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.