logo
KOMUNIKAT DLA UŻYTKOWNIKÓW BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ KBS24 i KBSNet, BANKOWŚCI MOBILNEJ mKBS ORAZ USŁUGI SMS Banking

Szanowni Państwo,
Informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2020 roku przy logowaniu i autoryzacji transakcji w bankowości internetowej KBS24 i KBSNet, bankowości mobilnej mKBS oraz w usłudze SMS Banking wprowadzona zostanie następująca zmiana:

 
Hasło SMS zostanie przesłane z numeru z nadpisem tekstowym: KBS Bank

 

Prosimy o uważne czytanie Haseł SMS, w tym potwierdzenia transakcji. Podana w wiadomości operacja, numer rachunku i kwota, muszą się zgadzać ze zleceniem w serwisie transakcyjnym. W przypadku wątpliwości, należy przerwać transakcję i skontaktować z Infolinią Banku.

 

Jednocześnie informujemy, że w dniu 31.07.2020 (piątek) pomiędzy godziną 19.00, a 22.00, odbędą się planowane prace techniczne, których efektem będzie czasowa niedostępność systemu KBS24, mKbs, KBSNet, Smsbanking oraz usług PaybyNet, PaybyLink, Bluecash i interfejsu PSD2.

 

W razie wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Infolinią Banku, pod numerami: 12 42 86 200, 12 42 86 236 lub 801 151 101, bądź z Placówkami Krakowskiego Banku Spółdzielczego.

Pracownicy Infolinii pozostają do Państwa dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź

Pożyczka
hipoteczna

Sprawdź

Promocja „Prosta”
bez dodatkowych wymogów

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź
Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.