logo
Aplikacja mobilna KBS Mobile

Zmieniamy się dla Ciebie. Od teraz możesz korzystać z nowoczesnej i intuicyjnej aplikacji mobilnej KBS Mobile zaprojektowanej z myślą o wygodzie codziennego bankowania.

Co zyskujesz?
Autoryzacja PUSH – bezpieczne i szybkie zatwierdzanie operacji bez przepisywania kodów. Nowy sposób autoryzacji operacji w KBS24- zamiast kodów sms, autoryzacja w KBS Mobile za pomocą komunikatu PUSH

Przelew BLIK na telefon – wysyłaj środki błyskawicznie bez znajomości numeru konta
Prosty dostęp do konta, historii, płatności i ustawień
Intuicyjny interfejs – nowoczesny wygląd i lepsza czytelność
Mapa bankomatów i placówek

 

Dotychczasowa aplikacja mKBS

Obecna wersja aplikacji mKBS będzie dostępna do 31.12.2025 r.
Po tej dacie nie będzie już wspierana, dlatego zachęcamy do jak najszybszej instalacji nowej wersji.

 

Jak zacząć?

  1. Zainstaluj aplikację KBS mobile: dostępna jest w Apple App Store i Google Play.
  2. Aktywuj ją i sparuj ze swoim urządzeniem - postępuj zgodnie z instrukcją użytkownika i komunikatami na ekranie.
  3. Gotowe, zaloguj się do KBS mobile i korzystaj z jej funkcjonalności.

Potrzebujesz pomocy?
Pobierz instrukcję w której znajdziesz szczegółową pomoc zarówno przy uruchomieniu aplikacji jak i w pełnym jej wykorzystaniu. Zobacz też sekcję FAQ gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zadbaj o bezpieczeństwo i komfort – przejdź na KBS Mobile już dziś!

 

Zobacz filmik jak sparować aplikację KBS Mobile 


FAQ

Do kiedy będzie działać aplikacja mKBS?
Do 31.12.2025 r.

Czy muszę odinstalować mKBS żeby zainstalować nową?
Nie jest to konieczne, ale po instalacji KBS Mobile i zalogowaniu mKBS nie będzie działać.

Co zmienia nowa aplikacja?
Dodaje min.:

  • autoryzacje PUSH zamiast SMS,
  • rozszerza BLIK o przelewy na telefon,
  • wprowadza ulepszony bardziej intuicyjny interfejs

Dlaczego w nowej aplikacji niedostępny jest kantor walutowy?
Obecnie kantor walutowy jest czasowo niedostępny. Pracujemy nad jego udostępnieniem w jednej z kolejnych aktualizacji aplikacji.

 


 

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45, 12 357 60 31

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.