Zarząd Krakowskiego Banku Spółdzielczego informuje, iż w dniach od 06.12.2024 r. do 16.12.2024 r. do godziny 15:00 w Centrali Banku, Biuro Obsługi Zarządu (II piętro, budynek przy Rynku Kleparskim 7) przyjmuje zgłoszenia wraz z wypełnionymi i kompletnymi formularzami oceny odpowiedniości od kandydatów na członków Rady Nadzorczej Banku. Formularze, które wpłyną do Banku po godzinie 15:00 w dniu 16.12.2024 r. nie zostaną przyjęte.
Wzór formularza oceny odpowiedniości dla kandydatów na członków Rady Nadzorczej Banku dostępny jest poniżej. Wzór zawiera wskazówki w komentarzach. Prosimy o postępowanie zgodnie z komentarzami, a następnie przed wydrukowaniem usunięcie komentarzy z dokumentów. Prosimy o uważne zapoznanie się ze wskazówkami wypełnienia formularza oraz podpisanie go we wszystkich wskazanych miejscach.
Dokumenty kandydaci składają w formie papierowej.
Kandydata mogą zgłosić Przedstawiciele na Walne Zebranie Przedstawicieli, Członkowie Banku lub sami kandydaci.
Kandydat musi być członkiem Banku oraz:
- spełniać następujące wymogi w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:
- Wykształcenie: preferowane wyższe kierunkowe, tj. związane z sektorem, w którym działa Bank – wykształcenie ekonomiczne lub związane z sektorem rynku finansowego (np. ekonomia, zarządzanie, bankowość, finanse, rachunkowość, audyt, administracja, regulacje finansowe, metody ilościowe), prawnicze lub z zakresu nauk ścisłych (np. matematyka, fizyka, informatyka). Wykształcenie wyższe niekierunkowe uzupełnione odpowiednimi studiami podyplomowymi i/lub kursami specjalistycznymi lub doświadczeniem zawodowym; wyjątkowo minimum średnie, tj. kandydat posiada odpowiednią wiedzę do pełnionych obowiązków udokumentowaną ukończeniem kursów, szkoleń;
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej jedno spełnione, tj. staż pracy w sektorze finansowym (w szczególności bankowym) - minimum 2 lata; staż pracy na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, lub świadczenia usług na podstawie innej umowy lub wykonywania działalności gospodarczej na własny rachunek - minimum 5 lat; staż pracy na stanowisku kierowniczym, zarządczym, nadzorczym - minimum 2 lata; staż pracy na odpowiednich stanowiskach akademickich lub administracyjnych bądź poprzez zarządzanie, nadzór lub kontrolę instytucji finansowych lub innych firm - minimum 2 lata;
- posiadać kompetencje w zakresie zarządzania, zarządzania ryzykiem, znajomości głównych obszarów działalności Banku oraz posiadać kompetencje osobiste na poziomie wskazanym w formularzu oceny odpowiedniości,
- przedłożyć prawidłowo wypełniony formularz oceny odpowiedniości z wszystkimi załącznikami, tj.:
- dyplomem/dyplomami ukończenia studiów wyższych,
- informacją o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczeniem o niezaleganiu w podatkach z Urzędu Skarbowego (w przypadku przedsiębiorców),
- raportem BIK,
- CV.
- przekazać nr telefonu oraz adres e-mail na potrzeby kontaktu.
Informujemy, iż Bank zastrzega sobie prawo do wezwania kandydatów do uzupełnienia drobnych poprawek w formularzach. Braki w formularzach, które nie wymagają drobnych poprawek, które będą mogły zostać niezwłocznie wyjaśnione/usunięte nie będą uzupełniane, a formularz nie zostanie przekazany do oceny Komisji Odpowiedniości.
Wzór formularza oceny odpowiedniości - do pobrania