logo
Komunikat w sprawie obsługi klientów i obowiązku zasłaniania ust i nosa w placówce banku w związku z sytuacją epidemiologiczną

Szanowni Państwo,
Od 25 maja br. Placówki Krakowskiego Banku Spółdzielczego powróciły do standardowych godzin obsługi Klientów. Informacje o godzinach pracy poszczególnych Placówek znajdą Państwo w zakładce Oddziały. Prosimy o ich sprawdzenie przed wizytą w Banku.
W związku z sytuacją epidemiologiczną oraz aktualnymi zarządzeniami rządowymi, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, w Placówkach Krakowskiego Banku Spółdzielczego od dnia 16 kwietnia 2020 r. każdy klient zobowiązany jest mieć zasłonięte usta i nos. Przypominamy o zachowaniu bezpiecznej odległości podczas obsługi. Większość spraw można załatwić bez wychodzenia z domu, korzystając z bankowości internetowej KBS24/KBSNet oraz aplikacji mobilnej mKBS. Zamiast wizyty w Oddziale, można również realizować wypłaty/wpłaty gotówki w bankomatach/wpłatomatach lub płacić bezgotówkowo.

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź

ROR

Student

Standard

Promocja

 

Sprawdź

Kredyt
konsolidacyjny

Promocja

Sprawdź
Sprawdź

Konkurs SKO 

 

Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.