logo
Komunikat w sprawie obsługi klientów i obowiązku zasłaniania ust i nosa w placówce banku w związku z sytuacją epidemiologiczną

Szanowni Państwo,
Od 11 do 25 maja br. Placówki Krakowskiego Banku Spółdzielczego powracają do standardowych godzin obsługi Klientów. Informacje o godzinach pracy poszczególnych Placówek znajdą Państwo w zakładce Oddziały. Prosimy o ich sprawdzenie przed wizytą w Banku.
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną oraz aktualnymi zarządzeniami rządowymi, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, w Placówkach Krakowskiego Banku Spółdzielczego od dnia 16 kwietnia 2020 r. każdy klient zobowiązany jest mieć zasłonięte usta i nos. Obecnie na terenie Placówki Banku może przebywać indywidualnie ustalana ilość Klientów, z zachowaniem obowiązujących przepisów oraz odpowiedniej odległości podczas obsługi.
Przypominamy, że większość spraw można załatwić bez wychodzenia z domu, korzystając z bankowości internetowej KBS24/KBSNet oraz aplikacji mobilnej mKBS. Zamiast wizyty w Oddziale, można również realizować wypłaty/wpłaty gotówki w bankomatach/wpłatomatach lub płacić bezgotówkowo.

Wygodny

Kredyt internetowy

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Kredyt „Wiosenny"

Na dowolny cel!

Sprawdź

Płatności mobilne Garmin Pay

Płać i wypłacaj zegarkiem!

Sprawdź

Kredyt Tęcza

Na dowolny cel!

Sprawdź

801 151 101

Pomoc techniczna systemu KBS24:

tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pomoc techniczna systemu KBSNet:

tel: 12 428 62 00 lub 12 428 62 36

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.