logo
Komunikat w sprawie obsługi klientów i obowiązku zasłaniania ust i nosa w placówce banku w związku z sytuacją epidemiologiczną

Szanowni Państwo,
Od 25 maja br. Placówki Krakowskiego Banku Spółdzielczego powróciły do standardowych godzin obsługi Klientów. Informacje o godzinach pracy poszczególnych Placówek znajdą Państwo w zakładce Oddziały. Prosimy o ich sprawdzenie przed wizytą w Banku.
W związku z sytuacją epidemiologiczną oraz aktualnymi zarządzeniami rządowymi, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, w Placówkach Krakowskiego Banku Spółdzielczego od dnia 16 kwietnia 2020 r. każdy klient zobowiązany jest mieć zasłonięte usta i nos. Przypominamy o zachowaniu bezpiecznej odległości podczas obsługi. Większość spraw można załatwić bez wychodzenia z domu, korzystając z bankowości internetowej KBS24/KBSNet oraz aplikacji mobilnej mKBS. Zamiast wizyty w Oddziale, można również realizować wypłaty/wpłaty gotówki w bankomatach/wpłatomatach lub płacić bezgotówkowo.

Kredyt
Przyjazny
Promocja

Sprawdź

Kredyt
Konsolidacyjny
Promocja

Sprawdź
Sprawdź

Promocja „Prosta”
bez dodatkowych wymogów

Sprawdź

Kantor walutowy
również
w aplikacji
mobilnej mKBS

Sprawdź
Sprawdź

 

 

Sprawdź

Pożyczka
hipoteczna

Sprawdź
Sprawdź

Kredyt

obrotowy

Rozwiń 
skutecznie 
Swoją 
Firmę

Sprawdź
Sprawdź

Zdalne
potwierdzanie
tożsamości

 

 

Sprawdź
Sprawdź

Zapytaj

o kredyt

 

Sprawdź

Kredyty na działalność gospodarczą i rolniczą

Wypełnij formularz

Sprawdź

Zastrzeż dokumenty

Sprawdź

801 151 101

Infolinia Krakowskiego Banku Spółdzielczego, w tym pomoc w obsłudze:

• bankowości internetowej KBS24, KBSNet i bankowości mobilnej mKBS

• obsłudze kart płatniczych KBS

tel.: 801 151 101, 12 428 62 00, 12 428 62 36

12 422 09 26, 12 422 82 45

czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.