Bankowość internetowa KBS24 - logowanie Nowość - Bankowość internetowa dla firm KBSNet - logowanie

Bankowość internetowa KBS24

Przelewy i płatności bez wychodzenia z domu? Teraz jest to możliwe dzięki ofercie bankowości elektronicznej w Krakowskim Banku Spółdzielczym. Proponujemy przejrzysty i funkcjonalny system bankowości internetowej KBS24 pozwalający przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z dowolnego miejsca na świecie na:
• dokonywanie przelewów na rachunki w naszym i innych bankach,
• dokonywanie przelewów zagranicznych,
• zakładanie, modyfikację i likwidację lokat,
• tworzenie poleceń przelewu,
• tworzenie przelewów z odroczonym terminem płatności,
• tworzenie definicji przelewów (np. ZUS, US i inne),
• realizowanie zleceń stałych,
• przeglądanie i drukowanie szczegółów płatności,
• przeglądanie stanów i obrotów na rachunkach bankowych,
• przeglądanie aktualnej tabeli kursów walut,
• przeglądanie blokad środków na rachunku z tytułu transakcji kartami płatniczymi,
• wyszukiwanie Urzędów Skarbowych,
• doładowanie kont telefonów komórkowych prepaid z rachunków prowadzonych w walucie PLN.

Krakowski Bank Spółdzielczy uprzejmie informuje, że dla użytkowników systemu KBS24 udostępniony został system bankowości mobilnej mKBS, stanowiący kanał dostępu do systemu bankowości internetowej poprzez aplikację mobilną, umożliwiający obsługę Rachunków poprzez urządzenie mobilne z dostępem do internetu.
Dzięki aplikacji na urządzenia mobilne możesz sprawdzić stan swojego konta, wykonać przelew, ustanowić zlecenie stałe czy założyć lokatę, doładować telefon. Korzystanie z wersji mobilnej jest bezpłatne i będzie możliwe dla osób posiadających bankowość elektroniczną KBS24, po zainstalowaniu w telefonie aplikacji mKBS.
Wyszukaj bezpłatną aplikacje mKBS  w sklepie z aplikacjami, pobierz i zainstaluj, a następnie loguj się do bankowości mobilnej za pomocą tego samego loginu i hasła, którego używasz do bankowości elektronicznej KBS24.
Sklep z aplikacjami należy wybrać w zależności od systemu operacyjnego zainstalowanego w smartfonie:
- dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Android aplikacja dostępna jest w sklepie Google Play
- dla urządzeń typu iPhone lub iPad aplikacja dostępna jest w sklepie App Store
- dla urządzeń z zainstalowanym Windows Phone aplikacja dostępna jest w Sklepie Windows Phone
Wkrótce aplikacja dostępna będzie również na smartfony BlackBerry.

Korzyści dla użytkowników

  • niezwykle prosty w obsłudze interfejs użytkownika,
  • możliwość pełnej obsługi rachunku za pośrednictwem smartfona czy tabletu - aplikacja umożliwia sprawdzenie stanu konta, wykonanie przelewu, ustanowienie zlecenia stałego, założenie lokaty, doładowania telefonu,
  • możliwość znalezienia najbliższej placówki KBS i bankomatu bezprowizyjnego - dzięki usłudze geolokalizacji,
  • dostęp do informacji na temat posiadanych przez Ciebie produktów bankowych (dostępnych w usłudze KBS24),
  • wykonywanie transakcji za pomocą kilku dotknięć ekranu!

 

Bezpieczeństwo - aby dbać o bezpieczeństwo swojego konta oraz telefonu pamiętaj o kilku bardzo ważnych zasadach:
nie zapisuj danych do logowania (loginu i hasła) w telefonie,

  • pamiętaj o aktualizowaniu oprogramowania na swoim telefonie,
  • zainstaluj oprogramowanie antywirusowe w swoim urządzeniu,
  • pobieraj i instaluj aplikacje tylko z zaufanych źródeł, przed pobraniem czytaj opinie innych użytkowników o aplikacjach,
  • po zakończeniu pracy w mKBS pamiętaj o wylogowaniu się,
  • pomyśl o blokadzie Twojego smartfona - poprzez kod PIN czy dodatkowe hasła.
Częste pytania
Co muszę zrobić, żeby korzystać z aplikacji mKBS?
Przede wszystkim musisz posiadać smartfon lub tablet z systemem Android, (wkrótce również z systemami: Windows Mobile, iOS lub BlackBerry) oraz podpisaną umowę bankowości elektronicznej KBS24. Jeśli spełniasz te dwa warunki - możesz pobrać aplikację z odpowiedniego sklepu z aplikacjami (linki znajdziesz na naszej stronie www.kbsbank.com.pl) . Po zainstalowaniu aplikacji możesz już korzystać z bankowości mobilnej.

Pobrałem aplikację mKBS. Gdzie mogę ją znaleźć?
Po pobraniu i zainstalowaniu, aplikacja będzie widoczna w menu Twojego smartfona, pod nazwą „mKBS".

Za pomocą jakiego identyfikatora i hasła loguję się do mKBS?
Do logowania w bankowości mobilnej używaj tego samego loginu i hasła, które otrzymałeś do KBS24.

Czy mogę zapoznać się z aplikacja nie posiadając loginu i hasła?
TAK, w aplikację wbudowana jest wersja demonstracyjna. Po zainstalowaniu aplikacji na swoim urządzeniu dotknij w prawym górnym roku ekranu i wybierz „wersja demo wypróbuj mKBS”.

Jakie operacje mogę wykonywać przez mKBS?
Za pośrednictwem mobilnej wersji naszej bankowości elektronicznej możesz sprawdzić stan swojego rachunku, wykonać przelew, założyć czy zlikwidować lokatę, ustanowić zlecenie stałe oraz znaleźć najbliższą placówkę naszego banku czy bankomat.

Czy poprzez mKBS mogę dokonać przelewu na dowolny rachunek bankowy?
Oczywiście, poprzez naszą bankowość mobilną możesz wykonać przelew zarówno do zdefiniowanych kontrahentów, jak również na dowolne rachunki. Możesz także zrobić przelew do ZUS-u oraz US.

Jeśli zablokowałem serwis mobilny to równocześnie blokuje dostęp do serwisu internetowego?
Tak, zablokowanie dostępu do rachunku poprzez system mobilny blokuje dostęp do serwisu internetowego i odwrotnie - zablokowanie kanału internetowego uniemożliwia zalogowanie przez serwis mobilny. Aby odblokować dostęp do rachunku prosimy o kontakt z Infolinią KBS.